מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    איזה עורך דין אתם מחפשים?

    אימות חתימה עם נוטריון

    אימות חתימה נוטריוני- מדובר חתימת נוטריון על מסמך משפטי. אישור של נוטריון הוא הרבה יותר חזק מאימות חתימה רגיל של עורך דין. אימות חתימה נוטריוני משמעו שכמעט בלתי אפשרי לסתור את החתימה ולהעלות טענות עתידיות (בבית המשפט או בכל מקום) לגבי הליך החתימה או תוקפו. אישור של נוטריון על מסמך מהווה ראיה קבילה בבית המשפט ואין צורך להוסיף עליה ראיות.

    אישור הנוטריוני הוא בעל כוח ראייתי עצום. אחת ההשלכות של עובדה זו היא האופן בו מוסמכים נוטריונים, הפיקוח עליהם והביקורת החלה עליהם מטעם משרד המשפטים.

    באמצעות אימות החתימה הנוטריון מאשר כי מי שחתם על המסמך הוא באמת מי שצריך היה לחתום עליו ולא אדם אחר, וכי חתימתו התבצעה בצלילות דעת ומתוך רצונו החופשי- לשנות ניסוח.

    אימות חתימה של נוטריון בכרמיאל

    על פי החוק ישנם מקרים בהם אימות החתימה חייב לעבור אישור נוטריוני אימות החתימה נדרש לצורך מתן תוקף משפטי למסמך החתום.. למשל, בייפוי כוח לביצוע פעולות במקרקעין, בייפוי כוח בלתי חוזר, בייפוי כוח לצורך קבלת משכנתא,  על תרגום מסמך מחו\"ל או מסמך שאמור להינתן בחו\"ל ובייפוי כוח נוטריוני. במקרים אלה, ובאחרים, פירוש אימות חתימה נוטריונית הוא וידוא זהות החותם וראיה להעדר פגמים או שימוש לרעה בחתימה (או שהחתימה התבצעה, לדוגמה, באילוץ, בכפייה או באיום)

    אימות חתימה נוטריונית נדרש במסמכים שבהם יש צורך בוודאות מוחלטת, למעלה מכל ספק, לגבי זהות האדם שבחתימתו על המסמך מעיד הנוטריון כי הוא התייצב בפניו וכי הוא זיהה אותו.

    נוטריון בכרמיאל  – אימות חתימה נוטריונית נותן תוקף משפטי לצוואה

    אימות חתימה נוטריון בכרמיאל נדרשת גם לצורך אישור הסכמי ממון לפני נישואין

    ניתן כמובן לאמת חתימות גם על מסמכים אחרים (הצהרות, תעודות וכו\'). נוטריון אינו אחראי לתוכן השטר ואינו חייב לזהות האם הצדדים רשאים כדין להתקשר לעסקה אליה מתייחס השטר במקרה שהשטר נערך על ידי הצד השלישי או אתה.

    תוכן השטר נלקח בחשבון רק אם אימות חתימה מחייב קיום תנאים מסוימים המחויבים בחוק. אם החוק קובע כי שטר חייב להיות בצורת שטר נוטריוני, החתימה הנוטריונית על שטר כזה אינה אפשרית.

    לתפקיד של נוטריון בכרמיאל יש סמכות מרכזי חשוב ומהותי ביותר בתהליך של אימות המסמכים ,לא יתאפשר להמשיך בתהליך שעלול להתעכב ללא אישור זה. הנוטריון באישורו הופך את המסמך לקביל בבית המשפט ובמידה ויוצג כראייה או כמסמך תומך במי מהצדדים – מיד ייבדק האם הוא נושא אישור נוטריוני או שלא. במידה וכן – יקבל אותו השופט ללא עוררין. חשוב מאד לדעת שישנו תעריף קבוע לשירותים שניתנים על ידי נוטריונים ולכן במקרים של אימות חתימה נוטריוני מחיר אימות החתימה יהיה אחיד בקרב כל הנוטריונים שאליהם פונים.

    מסיבה זו השיקולים שמובילים בדרך כלל לבחירה בנוטריון הם התקשורת איתו, המהירות שבה ישיג הלקוח את האימות הדרוש ונוחות ההגעה אל המשרד של הנוטריון. ברגע שהאישור או האימות יהיה בידיו של הלקוח הוא יוכל להמשיך את ענייניו ויידע שלמסמכים שלו ולחתימה שלו יש כעת תוקף.

    מאמרים נוספים

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support