מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    איזה עורך דין אתם מחפשים?

    תביעות המצריכות עו"ד ביטוח לאומי

    תביעות שונות בביטוח לאומי מצריכות עורך דין ביטוח לאומי

    הרבה הורים נמצאים במצב מצער כמו ילד נכה, אן ילד הסובל מבעיה רפואית כרונית והם אמורים לקבל בגינו קצבת נכות מהמוסד לביטוח לאומי. אחד מההורים אפילו יצטרך להישאר בביתו לטפל בילדו הנכה, דבר שגורם לו להקטין את ההכנסות בבית ולקטוע את הקריירה שלו. השאלה היא, מה ההגדרה של ילד נכה, האם הילד תלוי בעזרת הזולת? האם הוא חייב השגחה מתמדת? האם הוא זקוק לקבל טיפול רפואי מיוחד?  ההגדרה היא , ילד שהוא בגיל שלושה חודשים ומעלה, ונקבעה לו נכות מטעם רופא מומחה שעובד בביטוח הלאומי בשל נכות לצמיתות או מחלה כרונית אחרת, כמו טיפול בדיאליזה עקב מחלת כליות, או ילד הזקוק לעירוי דם פעם בחודש ועוד. ההגדרות עבור ילד נכה, הינן מורכבות ובשל כך עדיף כי תפנו אל עורך דין ביטוח לאומי על מנת שינחה ויעזור לכם בכל הקשור לדרגה ולקצבת הנכות המגיעה לכם.

    זכאות בביטוח הלאומי גם לחולי סכרת

    חולי סכרת זכאים לזכויות שונות מהמדינה, ביטוח לאומי אמור לתת להם זכויות בגלל מחלתם הנחשבת למחלה כרונית. חולה סכרת יכול לבקש וועדה רפואית מטעם הביטוח הלאומי אשר תחליט כי אם מחלתו הפכה אותו לנכה. הנכות מבחינת תפקוד הינה שונה בין חולה לחולה, ותלוי גם מה מצבו הרפואי של כל אחד מהחולים התובעים את הביטוח הלאומי. עורך דין ביטוח לאומי יש לו את הידע הרפואי הנרחב לגבי הרבה תביעות רפואיות הקשורות אל הביטוח הלאומי. הוא ידע כיצד להנחות אתכם ומה המסמכים הדרושים על מנת להתקדם עם התביעה, עורך דין ביטוח לאומי יעשה את כל שביכולתו להשיג לכם את מקסימום אחוזי הנכות או הקצבה. המגיעה לכם עקב כך.

    ככל שהטיפול יהיה מורכב – כך יעלו אחוזי הנכות

    בכל מחלה כרונית, אם החולה מקבל טיפול מורכב אחוזי הנכות עולים. אם חולה בסוכרת, שומר רק על דיאטה, הוא יהיה זכאי רק ל 5% נכות, אך אם הוא מטופל בתרופות כרוניות כמו אינסולין ושאר תרופות אחרות, הוא יהיה זכאי ל-10% נכות וכן הלאה..

    מאמרים נוספים

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support