מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    איזה עורך דין אתם מחפשים?

    גירושים בסבר פנים יפות – הם עניין של בחירה

    כל אחד ואחת יכול למצוא את עצמו בתהליך פירוק של בית. בין שמדובר על תהליך פירוק מסיבות מובנות והדדיות ובין שמדובר על החלטה חד צדדית, אתם רוצים להשקיע את כל המשאבים במציאת פתרונות הוגנים לשני הצדדים באירוע. עם ליווי מקצועי של משרד עו"ד הילה וינטרוב, אתם יכולים להשיג את כל המטרות ולהתגרש בצורה הוגנת ויפה.

    גירושים בסבר פנים יפות – הם עניין של בחירה

    ליווי אמין ומיומן בתהליך הפרידה

    רגע לפני שאתם מתחילים רשמית בהליכי הגירושין ומפרקים את התא המשפחתי, עומדת לפניכם אפשרות הבחירה בין גירושין ברוח טובה לבין הליך שלא מכבד אף אחד מהצדדים, לא כל שכן אם יש ילדים משותפים שמעורבים בעניין. כך או כך, יש להסתייע בעזרתו של עורך דין לענייני גירושין שיציג בפניכם את מלוא ההיבטים המשפטיים של התהליך ויעזור לכם לשפר משמעותית את איכות החיים של כל בני המשפחה אחרי הגירושין.

    חלוקה הוגנת של הנכסים

    כאשר בחרתם ללכת בדרך של פיוס ולקחת אחריות על תהליך פרידה הוגן, אתם מתחילים לדון על מהות הדברים בליווי עורכי הדין. על פי רוב, הדיונים בחלוקת הרכוש והרווחים משנות הנישואין הם פשוטים יחסית, אם יש לכם הסכם ממון בין בני זוג אשר נכתב עוד טרם הנישואין. אם אין ברשותכם הסכם כזה, עורך דין מיומן יכול לסייע לכם להגיע לעמק השווה ולמצוא את הפתרון ההולם לשני הצדדים.

    תיקונים והתאמות לאורח החיים המשתנה

    גם לאחר התחימה על הסכם הגירושין וטקס הגירושין הרשמי, יש מקום ואפשרות לביצוע שינויים בהסכמים בין בני הזוג. למשל, אם מצבו הכלכלי של אחד מההורים עובר שינוי קיצוני, ניתן ואף ראוי לבצע שינוי שכולל גם הפחתת מזונות. כך, ההורה יוכל להמשיך ולהתקיים מבחינה כלכלית, מבלי שהוא פוגע בזכויות של ילדיו או ביכולות שלו לפרנס את עצמו. זו היא לא החלטה קלה, אך ישנם מקרים בהם היא הכרחית מכורח הנסיבות של החיים. ועל כן, ראוי לבצע את תהליך התאמת ההסכים בליווי של איש מקצועי שיכול להביא להסכמים הוגנים בין בני הזוג לשעבר.

    משרד עו"ד הילה וינטרוב הוא משרד עורכי דין עם התמחות ספציפית בתחום דיני המשפחה והגירושין. אנו מאפשרים ללקוחות המשרד לקבל את כל הייעוץ המשפטי המתאים למצבם ולהביא לכדי הסכמי גירושין הוגנים, אשר לא פוגעים בילדים המשותפים ומאפשרים לכם לצאת לדרך חדשה בחיי הזוגיות. לפרטים נוספים, התקשרו- 077-9968860.

    מאמרים נוספים

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support