מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    איזה עורך דין אתם מחפשים?

    למי פונים לסיוע משפטי כשמאשימים אותי בעבירה על דיני ההגבלים העסקיים

    מהם הם דיני ההגבלים העסקיים

    כיום בישראל ובמרבית העולם אנחנו נמצאים במשק שהוא קפיטליסטי במאפייניו המרכזיים. כלומר הוא מקדש את השוק החופשי ואת יכולותיו של כל אדם ותאגיד לפעול על מנת למקסם רווחים. אמנם, במרבית המדינות כולל ישראל קיימים חוקים, תקנות ומנגנוני רגולציה נוספים אחרים שמטרתם להסדיר את השוק, למנוע כשלי שוק ולאפשר פעילות כלכלית מסחרית תקינה. דיני ההגבלים העסקיים בישראל משמשים כיום יותר מתמיד, ככלי מרכזי בהסדרת פעילותם המסחרית של גופים כלכליים במדינה. מטרתם של דיני אלו לקבוע את חוקי המשחק שעל פיהם רשאים גופים אלו להתחרות בשוק בחופשי. כללי המשחק האלו נמצאים בכל עסקה, מיזוג והסדר המתקיים בין גופים מסחריים שונים בשוק. עורך דין הגבלים עסקיים מנוסה ובקיא בדיני ההגבלים העסקיים יוכל לייעץ  לגבי דרכי פעולה שונות, המאפשרות קיום עסקאות במסגרת חוק ההגבלים העסקיים, התקנות והכללים שהותקנו בעקבותיו.

    באילו מקרים כדאי ליצור קשר עם עורך דין הגבלים עסקיים

    ישנם מקרים בהם ברור שהמצב המשפטי שלנו לא טוב וכדאי לנו לחפש סיוע משפטי. למשל במקרה של זימון לחקירה במשטרה ברור כי כנראה מדובר בחשדות שקיימים נגדנו שביצענו עבירה כלשהי. אם מצאנו את עצמנו במקרה שכזה כדאי ליצור קשר באופן מידי עם עורך דין מקצועי, כזה המתמחה בסוג העבירות שבהן אנו מואשמים. באופן ספציפי דיני ההגבלים העסקיים יכולים להיות מסובכים ומומלץ להיעזר באיש מקצוע שבקיא בהם.

    האם ניתן לבטל את כתב האישום במקרה ואנו חפים מפשע ולא הורשענו?

    ביטול כתב אישום פלילי אינו דבר פשוט תמיד. חקירות פליליות יכולות להתקדם משלבי החקירה או לכיוון של הפסקת החקירה ושחרור החשוד להמשיך את חייו. מנגד הכיוון השני האפשרי, שעשוי להגיע לאחר גיבוש ראיות מספיקות לביצוע העבירות המיוחסות לנאשם, הוא הגשת כתב אישום והמשך ההליכים המשפטיים והפליליים נגדו. סדר הדין הפלילי לאחר הגשת כתב אישום כולל כמה שלבים ואפשרויות, כאשר האפשרות הכי טובה עבור הנאשם היא ביטול כתב אישום וסיום ההליכים. משרד עורכי דין מנשה – רון הוא משרד מוביל המתמחה בייצוג לקוחות במגוון רחב של עבירות פליליות, בכל שלבי ההליך הפלילי. המשרד מנוהל על ידי עורכי הדין רונן מנשה וקובי רון, יוצאי פרקליטות המדינה ומשרדים מובילים. עורכי הדין במשרד בעלי ידע וניסיון רב שנים וישמחו לסייע לכם ולתת שירות משפטי איכותי ברמה הגבוהה ביותר.

    מאמרים נוספים

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support