מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    איזה עורך דין אתם מחפשים?

    גם כשמאוהבים: החשיבות העצומה של הסכם ממון

    בזמן ששיעור הגירושין רק עולה, אתם בטוחים שהקשר שלכם ינצח כל אתגר שייקרה בדרככם. יכול מאוד להיות שאתם צודקים, וכולנו תקווה שהזוגיות הזו תשרוד לנצח. מצד שני, גם אם היום אתם בטוחים שלעולם לא תיפרדו, הסכם ממון הוא צעד נכון, חשוב ואפילו הכרחי. ההחלטה שלכם לחתום עליו לא אומרת שאתם פסימיים או מתכננים קשר קצר מועד, אלא שאתם אנשים פרקטיים שרוצים להיות מוכנים לכל תרחיש – ולקוות לטוב ביותר. כעת, אתם מוזמנים לפנות אל חיים פכטר משרד עורכי דין.

    גם כשמאוהבים: החשיבות העצומה של הסכם ממון

    המשמעות האמתית של הסכם הממון

    הרעיון שעומד מאחורי הסכם הממון, זה שנשמע לרבים כמו ביטוי מפחיד ומאיים במיוחד, הוא דווקא רעיון פשוט למדי: זוהי הדרך שלכם להגיע להסכמות כבר עכשיו, כשאתם עדיין מאוהבים ומאושרים. למעשה, זוגות שאינם חותמים על ההסכם מוצאים את עצמם בבתי המשפט במלחמות מיותרות ויקרות שניתן היה לחסוך בקלות רבה. לצורך ניסוח הסכם ממון עורך דין מיומן ומנוסה יוכל לעזור לכם, עם תכנון מדויק והבנה ברורה של האינטרסים שלכם. הניסיון הרב של עו"ד חיים פכטר יאפשר לכם לקבל את ההחלטות הטובות ביותר ולהגיע אל היום המאושר בחייכם רגועים הרבה יותר.

    בלי הסכם ממון – יותר מלחמות

    נניח שאתם נישאים ללא הסכם חתום, ואחרי שנים מאושרות וטובות מגיעים הקשיים והאתגרים, ואתם מחליטים לסיים את הקשר. בשלב הזה תצטרכו עורך דין לגירושים והמון סבלנות, משאבים וכוח נפשי. הסיבה? בשלב הזה שני הצדדים ינסו לקבל כמה שיותר הן בנושאים הקשורים לחלוקת הרכוש והן בנושאים הקשורים להסדרי ראייה על הילדים. תכנון נכון יותר בשלב מוקדם יכול למנוע את החיכוכים – כאשר במקרה האידאלי ההסכם יעלה אבק ולעולם לא ייעשה בו שימוש.

    מבינים את המשמעות

    חתימה על הסכם ממון מחייבת הכנה מקדימה ומחשבה קדימה, וזוגות רבים בוחרים באפשרות הזו גם אם נדמה להם שאין להם על מה להגן. עורך דין לענייני משפחה יכול ללוות אתכם בכל צעד בדרך, מהגדרת הנכסים והרכוש, דרך מיפוי הצרכים שלכם ועד לניסוח הסכם שישביע את רצונם של שני הצדדים. כך, אם חלילה תחליטו לפצל כוחות, הפרידה תוכל להתבצע בצורה רגועה ופשוטה יותר. עו"ד חיים פכטר עומד לרשותכם בכל שלב בדרך כדי לאפשר לכם לנסח הסכם ברור ומדויק שמתאים לצרכים של שני הצדדים, כדי למנוע קרבות שאין כל סיבה לצאת אליהם. אתם מוזמנים לקבל ייעוץ משפטי ולתכנן את ההסכם שלכם בטלפון 074-636-6072.

    מאמרים נוספים

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support