מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    איזה עורך דין אתם מחפשים?

    להתמודד עם החוב

    בניגוד לדעה הרווחת כי רק אנשים פזיזים או חסרי אחריות עלולים להיקלע לחובות, בפועל כל אדם עלול למצוא את עצמו חב כספים שאין ביכולתו להחזירם – בין אם מדובר על חוב בעקבות השקעה שנכשלה, עסק שקרס או פיטורים פתאומיים ממקום העבודה. התמודדות עם חוב היא ללא ספק אינה פשוטה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על סכומים משמעותיים אשר אין באפשרותכם לשלם, ואתם אפילו מתקשים לעמוד בפריסת התשלומים שהוצעה לכם מהנושים להם אתם חייבים כספים. על מנת להתמודד עם המצב, חוקקה המדינה את חוק חדלות פירעון, אשר למעשה מסדיר את הליך השיקום הכלכלי ואף מחיקת חובותיו של החייב. על מנת לטפל במצב בצורה יעילה, עליכם לפנות לעורך דין, אשר ידע להתמודד עם מורכבות המצב ולסייע לכם בדרך הנכונה ביותר.

    לנקוט באמצעים על מנת להקל על המצב

    ההתמודדות עם חוב לנושה אחד היא לא פשוטה, אך ההתמודדות עם חוב לכמה נושים היא מורכבת עוד יותר, על אחת כמה וכמה אם התשלומים נגבים דרך ההוצאה לפועל. במקרים מעין אלו יהיה עליכם לשלם מידי חודש החזרים כספיים לכמה וכמה גופים, סכומים אשר עלולים להצטבר לאלפי שקלים שאין באפשרותכם לשלם, מה שעלול להביא לעיקולים, הגבלות וסנקציות שיקשו עליכם לנהל את חייכם. במקרים מעין אלו ישנן כמה פעולות בהן ניתן לנקוט על מנת להקל על החייב, וביניהם ניתן למצוא את הליך איחוד תיקים בהוצאה לפועל – הליך זה למעשה מאחד את התיקים של אדם בהוצאה לפועל, כך שהחייב לא יצטרך לשלם סכומים גבוהים לכל נושה ונושה מדי חודש בהתאם להסדר עימו, אלא ישלם סכום כסף אחיד שיתחלק בין כל הנושים, למעט תיקי דמי מזונות.

    לבטל את ההגבלות על החשבון

    לעיתים, על מנת לדרבן את החייב לשלם את חובו לנושיו כאשר אינו עומד בתשלומים או מנסה להתחמק מתשלום החוב, הנושים יגישו להוצאה לפועל, אשר משמשת כזרוע הגבייה, בקשות להגבלות ועיקולים על החייב, כמו בקשה לעיקול חשבון בנק, עיקול משכורת ואף צו איסור יציאה מהארץ. לרוב, ההגבלות והעיקולים מונעים מאדם את האפשרות להתקיים בכבוד ולשלם את חובו, ולכן חשוב לפנות אל עורך דין מומחה ולהגיש בקשת ביטול עיקול חשבון בנק להוצאה לפועל. עורך הדין חגי רושקנסקי הוא עורך דין המתמחה בחדלות פירעון, פשיטת רגל והוצאה לפועל, אשר ישמח לסייע גם לכם, הן אם אתם זוכים והן אם אתם חייבים, ובכך להתמודד עם ההליכים על הצד הטוב ביותר. לפרטים נוספים חייגו למספר 052-6006180.

    משרד עורכי הדין חגי רושקנסקי – עושים את הבלתי אפשרי בשבילך!

    מאמרים נוספים

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support