מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    איזה עורך דין אתם מחפשים?

    לטובת הילדים והנכדים – צוואות, ירושות ומה שבניהן

    אף אדם לא רוצה לחשוב על הרגע בו הוא יסיים את חייו ויעזוב את העולם. ואולם, אם אתם מתעלמים מהקושי בדבר, חשוב להבין כי קיימים עוד אספקטים רבים ברמה המשפטית שחייבים להתייחס אליהם בשלב מוקדם בחיים. זאת, על מנת להבטיח את מערכות היחסים בין הילדים לאחר פטירתם של ההורים. כאשר אחד מהדברים החשובים ביותר שעליכם לעשות הוא לכתוב צוואה בעזרת עורך דין מקצועי מצוות משרד עורכי הדין אוהד שוהם.

    לטובת הילדים והנכדים – צוואות, ירושות ומה שבניהן

    בין בני הזוג עצמם

    במהלך החיים את צוברים, כזוג, רכוש משותף רב אשר משמש גם אתכם וגם את הילדים המשותפים. בשביל להבטיח שהרכוש המשותף יישאר בידי המשפחה גם לאחר שבני הזוג הולכים לעולמם, חשוב לערוך צוואה הדדית. בצוואה זו מתקיימת הבטחה הדדית בין שני בני הזוג ובה נאמר כי במקרה בו אחד מבני הזוג הולך לעולמו כל רכושם המשותף של השניים יעבור באופן אוטומטי לבן זוגו.

    בין בני הזוג לילדים

    לאחר פטירתם של זוג ההורים, נותרים לרוב הילדים במצב רגשי מורכב מאוד, ומנקודה זו הם צריכים להתחיל לטפל בעניינים משפטיים על מנת לקבל צו ירושה כחוק מבית המשפט. ככל ואתם, ההורים, תצליחו ליצור צוואה אשר ערכה המשפטי חזק יותר, כך תהינה פחות ופחות התנגדויות לצוואה והילדים יוכלו לממש את הירושה / הצוואה בקלות יתרה. זהו מצב אידיאלי אשר בעלי נכסים רבים שואפים להגיע אליו והוא דורש סיוע משפטי של עורך דין מקצועי בענייני ירושה וצוואה.

    קיום צוואתכם האחרונה בצורה מלאה

    במקרה בו עולה התנגדות לצוואה או שבית המשפט מוצא לנכון לערוך בירור מעמיק יותר בנוגע ליורשים פוטנציאליים נוספים, קיום הצוואה כפי שנרשמה במקורה מתעכב. בשלב זה מתחיל בירור משפטי לאיתור יורשים פוטנציאליים נוספים, בעזרת כלי התקשורת השונים. רק לאחר שלא נתגלו יורשים נוספים או לאחר ומוצה ההליך עד תום ומתברר כי אין עילה לפסול את הצוואה, בית המשפטי מחליט להפיק צו קיום צוואה. בזאת מאשר בית המשפט לממש את הנכסים בצוואה ולקיימה על פי החלטתו ובצורה אשר תהיה שווה לכל הצדדים היורשים בצוואה.

    משרד עורכי הדין אוהד שוהם עוסק במתן שירות בתחום דיני ירושות, צוואות ועיזבונות. צוות המשרד מאפשר לכל לקוח לקבל ליווי משפטי מקצועי ומיומן בדרכו למימוש צו ירושה או צו קיום צוואה בו הוא מחזיק. אנו בקיאים בכל רזי החוק ומבצעים עבודה משפטית מקצועית. לפרטים נוספים וליצירת קשר לקבל ייעוץ, ניתן לפנות לצוות המשרד בטלפון 077-510-0268.

    מאמרים נוספים

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support