מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    איזה עורך דין אתם מחפשים?

    לצאת מהבידוד – ולפתוח בפרק חדש

    לאורך החודשים האחרונים, מאז פרוץ הקורונה, אנו מתמודדים עם קשיים שונים – הן בפן הבריאותי, הן בפן המקצועי והן בפן המשפחתי. בכל הנוגע אל חיי המשפחה, למשל, נראה כי זוגות נשואים רבים מחליטים להיפרד – ולפרק את התא המשפחתי. נדמה כי העומס, הבידוד ותחושת ה"ביחד" מאמתת אותם עם הקשיים השונים, ומובילה לפרידה כואבת. בהתאם, על מנת להתגרש כראוי ובאווירה טובה, רצוי לבצע זאת בסיועו של עו"ד מקצועי ומנוסה. 

    לצאת מהבידוד – ולפתוח בפרק חדש

    ההחלטה להתגרש מבן או בת הזוג היא איננה קלה. עם זאת, במקרים בהם אין ברירה – יש לעשות זאת כראוי, בעיקר כאשר ילדים מעורבים בתהליך. כדי להבטיח זאת ולנהל את הליך הגירושין על הצד הטוב ביותר, ניתן לפנות אל עורכת הדין בתיה אשורי. תחום עיסוקה של עו"ד זו הוא דיני משפחה כאשר היא מטפלת, בין היתר, במגוון סוגים של הסכמים: טרום-נישואין, הסכמי ממון, הסכמים לחיים משותפים, גירושין וכן הלאה. כמו כן, עו"ד בתיה אשורי מייצגת את לקוחותיה לאורך כל שלבי ההליך – עד לקבלת התוצאה הרצויה. 

    לנהל את הליך הגירושים כהלכה

    כאמור, ההחלטה להתגרש ולפרק את התא המשפחתי המוכר, היא לא פשוטה כלל וכלל. בטרם תתחילו בהליך עצמו, רצוי ללכת אל עורך דין לענייני גירושין, ולהבין מה בדיוק יידרש מכם – ומה יכלול הליך הגירושין בפועל. בהמשך, כאשר הליך הפרידה והגירושין מתחיל, רצוי לבצע זאת בהסכמה. אמנם אין הדבר תמיד אפשרי, אך על שני הצדדים להגיע להחלטות בנוגע למספר נקודות חשובות.

    בין היתר, ובמקרים בהם יש ילדים משותפים, על הזוג שמתגרש להגיע להחלטה לגבי דמי מזונות ילדים. מטרתם של דמי המזונות הללו הם לסייע בהוצאות הילדים, כאשר סכום הכסף מחושב לפי מספר פרמטרים קבועים – ובהתאם לבית המשפט. זאת ועוד, בהתאם למעמד ההורים ואורח חייהם לפני הגירושין. כך או כך, על מנת להגיע להחלטה המדויקת והמדויקת ביותר, יש לפנות אל עורך דין מנוסה – ולהסתייע בשירותיו החשובים. 

    לפנות אל עו"ד מקצועי בתחום דיני המשפחה

    לצד ניהול הליכי גירושין, ניתן לפנות אל עורכת הדין בתיה אשורי גם לצורך עריכת צוואה, מימוש והוצאתה לפועל, טיפול בהתנגדויות לצוואה ועוד. אין ספק, תפקידו של עורך דין צוואות וירושות הוא חשוב מאין כמוהו. וכאשר מדובר בעו"ד בתיה אשורי, אין ספק שהמענה המשפטי יהיה ברמה הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים, צרו קשר בטלפון: 054-4545555

    מאמרים נוספים

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support