מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    איזה עורך דין אתם מחפשים?

    מהו תפקידו של עורך דין לענייני גירושין בצפון?

    אם אתם עומדים בפני בחירה של עורך דין לענייני גירושין בצפון כנראה שהחלטתם לפרק את החבילה. זוגות רבים בישראל מרגישים כי הנישואים שלהם הגיעו למבוי סתום וכי אין עוד דרך להציל אותם. מקרים מעין אלו ברוב הפעמים מגיעים אל פתחו של בית המשפט ועל מנת להתמודד עימם נכונה יש צורך בשירותיו של עורך דין העוסק בתחום. על מנת לשמוע פרטים נוספים בנושא, צרו קשר עוד היום עם עו"ד ירון גרוס.  

    בחירת עורך דין לענייני גירושין עבורכם

    כל זוג העומד בפני פרידה יודע כי נכונה לו דרך ארוכה הכוללת מהמורות רבות, בעיקר כאשר ישנם ילדים אשר מעורבים בנושא. גירושין מביאים עימם סכסוכים וויכוחים רבים אשר פעמים רבות לבני הזוג אין את הכלים הנכונים על מנת להתמודד עימם לבדם. לשם כך יש צורך בעזרתו של עורך דין.

    • חלוקת רכוש – בין אם אתם זוג ללא ילדים ובין אם אכן ישנם ילדים בסיפור לבטח צברתם רכוש משותף במהלך שנות נישואיכם. לרוב רכוש זה יתחלק בין הצדדים אך זוגות רבים מוצאים את עצמם בחוסר הסכמה לגבי הדרך בה הרכוש יתחלק. 
    • מזונות – במידה וישנם ילדים הבעל מחויב להמשיך לזון ולפרנס אותם עד הגיעם לגיל 18. בנוסף למזונות ילדים נשים רבות זכאיות אף למזונות אישה. 
    • כתובה – נשים רבות דורשות לקבל את הסכום אשר נקבע בכתובה בעת החתונה. נושא זה מוביל לסכסוכים ומריבות רבות בין בני הזוג.
    • הסדרי ראיה – חלוקת זמנם של הילדים בין בני הזוג הינה נושא המוביל אף הוא לחיכוכים רבים.

     

    בחירת עורך דין הינה שלב חשוב ובעל משקל רב בכל תהליך גירושין. בחירה נכונה יכולה לקדם אתכם באופן משמעותי אל עבר התוצאה אליה אתם שואפים. אם אתם גרים באזור הצפון ומחפשים אחר עורך דין מקצועי, עו"ד ירון גרוס, שהוא גם עורך דין נוטריון בחיפה, הינו העו"ד בשבילכם. בעזרת ניסיון של שנים רבות בתחום דיני המשפחה נוכל להוביל אתכם בבטחה אל עבר היעד הרצוי ולעזור לכם לקבל את כל הזכויות המגיעות לכם בצורה הקלה והנעימה ביותר.

    מאמרים נוספים

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support