מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    איזה עורך דין אתם מחפשים?

    מה כוללת בקשת מינוי אפוטרופוס לחולה אלצהיימר?

    האפוטרופוס יכול להתמנות לתקופה זמנית, עד שיוטב מצבו של האדם התלוי בו או לצמיתות, כאשר מצבו של התלוי בו עתיד להישאר באותו אופן ואף להתדרדר. זקוקים לסיוע במסגרת מינוי אפוטרופוס לחולה אלצהיימר? משרד עו"ד עופרה זיו כאן לשירותכם. צרו קשר לייעוץ או השאירו פרטים ונחזור אליכם לתיאום פגישה.

    במסגרת הבקשה יש לפרט את המינוי המבוקש. אם עסקינן באפוטרופוס לגוף, מי שאחראי לשלומו של החסוי או אפוטרופוס לרכוש, מי שאחראי לניהול רכושו של החסוי, או לשניהם גם יחד. מינוי אפוטרופוס לאדם שלקה במחלה המונעת ממנו את יכולת ההחלטה ופוגעת בכישוריו הקוגניטיביים מחייב הוכחה ברורה בדבר העדר יכולתו של החסוי לנהל את ענייניו. הדרך להוכיח זאת עוברת, בצירוף של חוות דעת שנערכה על ידי רופא פסיכיאטר, אשר במסגרתה יקבע כי החסוי אינו כשיר לקבל החלטות הנוגעות לענייניו. חוות דעת שכזו תהא ערוכה על פי כללי הראיות ותכלול את פרטי הבדיקה ותוצאותיה.

    מקובל למנות אפוטרופוס זמני לאדם נזקק עד שרשויות הרווחה יביעו את דעתן באמצעות תסקיר על מצבו של החסוי. ככל שהתסקיר ילמד שיש צורך באפוטרופוס, ובהסכמת בא כוח היועץ המשפט לממשלה, ימנה בית המשפט אפוטרופוס קבוע.

    סמכויותיו של האפוטרופוס

    אפוטרופוס לחולה אלצהיימר יכול על פי החוק, לבצע את כל פעולות היומיום השוטפות, כגון ניהול כספים, ביצוע תשלומים שונים, קבלת החלטות רפואיות לגביו וכדומה. כאשר האפוטרופוס מעוניין לבצע פעולות בקשר לנדל”ן שבידי החולה – מכירת דירה או נכס אחר, השכרת דירה וכדומה, מחובתו לפנות אל בית המשפט לענייני משפחה ולקבל אישור חוקי עבור פעולות אלו.

    אנו מציעים כי בכל הנוגע לעניינים אלו, רצוי מאוד להיפגש עם עורך דין משפחה בעל ניסיון. אתם מוזמנים לפנות עוד היום למשרד עורכי הדין עופרה זיו אשר בעלת ניסיון רב בכל הנוגע לענייני משפחה ואפוטרופסות.

    מאמרים נוספים

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support