מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    איזה עורך דין אתם מחפשים?

    עורך דין אלימות במשפחה מומחה 

    אלימות במשפחה הינה אחד הדברים הקשים ביותר המתרחשים בחייו של כל אדם, היות ומדובר בפגיעה בביטחון במקום הכי חשוב בחיים, האחד שבו אמורים להיות הכי מוגנים מכל רע. עורך דין אלימות במשפחה הוא חיוני על מנת להגן על הצד המאשים. בצדו השני של המתרס עשוי להיות אדם שמואשם לשווא, וגם הוא זקוק להגנה על מנת לנקות את שמו הטוב ולשמור על הקשר עם שאר המשפחה. באופן טבעי, המואשמים באלימות הם לרוב הגברים, חנינה מהנשיא מחיקת רישום פלילי, ולעיתים מדובר בהאשמות המוגשות במסגרת הליכי גירושין שאינם מתנהלים על מי מנוחות.

    כיצד עורך דין אלימות במשפחה עשוי להשפיע על התהליך?

    שני הצדדים בתביעות בדיני אלימות במשפחה זקוקים לסיוע וליווי לכל אורך הדרך על מנת לשמור על זכויותיו, למנוע פגיעה בעדויות או הפעלת לחץ על המואשם לקבלת הודעה שקרית. עורך דין אלימות במשפחה עשוי להפוך לגורם המגן החשוב ביותר עבור המיוצג, הן אם מדובר בנפגע אלימות הזקוק לשיקום וסיוע בחזרה לחיים הנורמטיביים, והן למואשם ללא עוול בכפו שזקוק לניקוי שמו הטוב. עורך דין ברמה גבוהה עשוי להבהיר את המצב בשלבים מוקדמים של ההליכים ואף להביא לביטול של כתב האישום, באמצעות הוכחה של האינטרס האמיתי שהיה בעניין, או לחילופין – לדחוף את כתב האישום קדימה לעבר ההרשעה כאשר יש הוכחות חותכות ובלתי מעורערות לאלימות, כגון:

    • סיכומי אישפוז.
    • תיעוד של תקיפות.
    • עדויות של אנשים חיצוניים.

    הדרישות הייחודיות כלפי עורך דין בתחום עדין זה

    עורך דין אלימות במשפחה שפועל לטובת המיוצג שלו עשוי להיות הגורם המפריד בין הרס חיים לשיקום מלא. נפגעי אלימות הם מיוצגים שדורשים רגישות מיוחדת, משום שתהליך האישום של אדם שפגע והתעלל זהו שלב קשה מאוד. ולחילופין, אנשים שהואשמו באלימות שלא בצדק נוטים להוציא את תסכולם באופן קולני, מה שעשוי לפגוע בהם בהליך המשפטי. משרדו של עורך הדין בפלילים ייעשה הכול על מנת שהצדק ייעשה והמיוצג יצליח להמשיך בחייו ברוגע ובשלווה, ביטול רישום משטרתי חוסר ראיות,  עם תחושה שהכל הגיע לפיתרון הנכון. התיקים העדינים האלה מהווים חשיבות עליונה עבור עורך הדין שפועל למיגור התופעה בחברה עד כמה שניתן.

    מאמרים נוספים

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support