מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    איזה עורך דין אתם מחפשים?

    עורך דין לפשיטת רגל – מי צריך ומדוע זה חשוב?

    אדם שאינו יכול לשאת בתשלום חובותיו, מחודש לחודש המצב נהיה גרוע יותר והבור עמוק יותר – מצריך מאותו אדם להכריז על פשיטת רגל. כיום גם אדם פרטי וגם בעלים של חברה יכולים להכריז על פשיטת רגל אם עומדים בתנאי הסף. כמובן שלא מקבלים הפטר מהחובות או מחלק מהם כל כך בקלות. הליך פשיטת רגל לכשעצמו הוא לא נעים אולם הוא עדיף על פני חיים של עול כלכלי שלא ניתן לעמוד בו וחובות שהולכים וצוברים ריביות. על כן תצטרכו לשכור את שירותיו של עורך דין לפשיטת רגל שיוביל וידריך אתכם בתהליך, ילווה אתכם וייצג אתכם מול הנושים השונים, מול הבנקים, מול בית המשפט כמובן, מול חברות האשראי, רשויות המיסים ועוד.

    עורך דין לפשיטת רגל – מי צריך ומדוע זה חשוב?

    קרדיט freepik

    מהו הליך פשיטת רגל וכיצד זה עובד?

    אדם או בעל עסק הנקלע למצב כלכלי קשה שהוא אינו יכול לצאת ממנו יכול לבקש להכריז על פשיטת רגל. כאשר סך החובות הינו מעל הקבוע בחוק בהתאם לאותה השנה וכאשר סך החובות עולה על סך שווי נכסיו של החייב, ניתן יהיה לקבוע עליו כפושט רגל. הליך חדלות הפירעון נועד כדי לסייע לחייב להמשיך להתקיים בצורה מכובדת כשבמקביל הוא משלם את חובותיו לנושים או לפחות חלק מהחובות הללו לאורך תקופה של כמה שנים. בזמן ההליך ינסה עורך הדין שלכם להגיע להסדרים מול הנושים ובמידה ויש בידי החייב נכסים, ימונה כונס נכסים אשר ימכור את הנכסים כדי לפדות את תשלומי החובות של החייב. בשילוב של עזרה לחייב ולהגן מצד שני על הנושים ניתן יהיה ליצור סביבת מחיה בטוחה וטובה יותר ולהחזיר את החייב לחתך באוכלוסייה המסייע בשיקום, פיתוח וצמיחה של הכלכלה במדינה.

    הגבלות שונות במהלך תקופת ההליך:

    כמובן שתקופת ההליך היא לא תקופה שמלקקים בה דבש. החייב לא יוכל לצאת לחו"ל אלא באישור בית המשפט וגם זה בסיטואציות מיוחדות בלבד. החייב לא יוכל להחזיק כרטיסי אשראי, לקבל אשראי מהבנק או מגופים חיצוניים וגם לא להשתמש בשיקים. חשבון החייב יסומן כחשבון בעל הגבלה חמורה ועוד.

    החשיבות של עורך דין פשיטת רגל מקצועי ומנוסה:

    בתקופה שבה אנו מרגישים שכל העולם שלנו קורס, שאין לנו מוצא ואין לנו כבר כוחות להתמודד עם הנושים, עם רשויות המיסים, הבנקים וחברות האשראי טוב שיהיה איש מקצוע בכיר, מנוסה ומקצועי – הבקיא בהליך חדלות פירעון וליווה כבר מאות או יותר לקוחות שעברו את אותו תהליך – שייצג אותנו וילווה אותנו גם כן. עורך דין לפשיטת רגל הוא איש המקצוע שאתם מחפשים שילווה אתכם בתהליך ויגדיל את הסיכוי שלכם לקבל הפטר בסיום ההליך ולצאת לדרך חדשה בחייכם.

    מאמרים נוספים

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support