מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    איזה עורך דין אתם מחפשים?

    שמורות הטבע ונחלים

    בזכות החגים השונים הפרושים לאורך כל השנה אנו יכולים לצאת וליהנות מיופיו של הטבע, ובמיוחד מהמקומות והאתרים המיוחדים והמרהיבים שיש לארצנו הקטנה. שמורת הטבע והגנים שבאחריותה רוב שטחי הגנים, פארקים, שמורות ונחים דואגים לתחזוקה וטיפול של האתרים השונים לנוחיות ורווחת המבקרים ובמיוחד שמירה על ביטחונם.

    אם אתם מחפשים שמורת טבע יפה, או נחל מרהיב ומרענן בהם תוכלו לטייל ולבלות עם כל המשפחה – הגעתם למקום הנכון! ריכזנו במיוחד בשבילכם מגוון שמורות טבע ונחלים מומלצים במיוחד לטיול בזמן חופשות החג, או סתם ליום של כיף:

    מערת הנטיפים

    מערה זו, הידועה גם בשם מערת אבשלום, נמצאת בסמוך לעיר בית שמש באזור הרי יהודה הפסטורליים. מערה זו מיוחדת ביופייה בזכות שלל עמודים בדמות נטיפים שנוצרו באופן טבעי בחלל המערה. חומצה טבעית הנוצרת ממים ופחמן דו חמצני ממיסה במרוצת השנים את אבני הגיר של המערה, וכתוצאה מכך אבנים אלו הופכים למעין נוזל הזולג ברחבי המערה. כאשר הנוזל מתקשה ומתייצב נוצר מעין נטיף בתקרת המערה או זקיף ברצפתה.

    מראה הנטיפים והזקיפים הוא מרהיב ומיוחד, בעיקר בגלל היופי של הטבע לייצר מראה מעניין וייחודי כזה ללא התערבות אדם. שמורת הטבע והגנים הציבה ברחבי המערה גם תאורה צבעונית ואקולוגית החושפת את מראה הנטיפים בצבעים מיוחדים עוד יותר. אטרקציה של ממש לילדים.

    שמורות הטבע ונחלים

    נחל הבניאס

    הכירו את הנחל שאתם מוכרים לבקר בו באחד מטיולכם באזור הצפון. זהו נחל גדול ומרהיב הזורם במורד הר החרמון המושלג. משום כך, נחל זה זוכה לכמות גדולה במיוחד של מים הנשטפים בסופו של דבר לנהר הירדן. בזמן התמוססות השלג שהצטבר בהר החרמון, ניתן ליהנות מנחל הבניאס במלוא הדרו.

    בגלל זרימת מים קבועה וחזקה, הנחל מוביל למפל הבניאס הגועש, שהוא המפל הגדול ביותר בארץ! מומלץ לצאת לטיול רגלי על הגשר התלוי העובר מעל לנחל ובסמוך למפל המדהים. הבריזה הנעמה העולה מן המים יחד עם הנוף הפסטורלי והיפיפה של הנחל יעניקו לכם טיול כיפי ובלתי נשכח.

    עינות צוקים – קומראן

    במידה והנכם רוצים להכיר מעט יותר את אזור הדרום החמים, מומלץ להגיע לטיול בשמורה הנמוכה ביותר בעולם. בסמוך לים המלח קיימת שמורת טבע היסטורית ומיוחדת הנקראת "עינות צוקים". בשמורה זו נמצאו המגילות הגנוזות של כת הקומראן. כת קדומה זו חיה בים המלח כדי להתבודד לחלוטין מהסביבה.

    בשמורה זו תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות ופעילויות מהנות כמו ברכות שכשוך להתרעננות, מסלולי טיול מגוונים העוברים בין אתרים שונים בשמורה, תצפיות על נסיגת קו המים של ים המלח וביקור באתר ארכיאולוגי ייחודי.

    נחל עמוד

    זהו מסלול טיול שמתאים לכל עונה בשנה. במהלך כל המסלול תוכלו ליהנות מעצי פרי, בריכות, מעיינות ואתרים היסטוריים. כבר בתחילת המסלול תוכלו לפגוש תחנת קמח קדומה ובית מלאכה היסטורי בו עסקו בעיבוד צמר. בדרך תוכלו לעצור להתרעננות בבריכות ואגמים קרירים ומרעננים, בחלקם ניתן רק לטבול את כפות הרגליים ובאחרים אפשרי להיכנס לשחייה ורחצה קצרה.

    עוד אטרקציות תמצאו בפורטל קרמל – https://www.karamel.co.il/אטרקציות.asp

    מאמרים נוספים

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support